Det är över nu...

Årets upplaga av Kalaset är över! Jag har haft en riktigt trevlig helg med en massa härliga människor! Vi har skrattat så tårarna runnit, snicksnackat, druckit en å annan öl, umgåtts, ätit, sett några artister, vandrat runt och bara "hängt"... :) I vanlig ordning är det jag och L som har hängt ihop hela helgen, det har som blivit tradition... :) Sen har vi ju varit på flera olika fester och umgåtts med en massa härligt underbara personer! :) Tack alla som jag mött som har förgyllt denna stadsfest! ♥



Det är inte bara Kalaset som är över... Det är även fem härliga semesterveckor... Tiden går visst fort när man har roligt, och jag har haft en bra semester! Dock känns det som att den tog slut så fort... Dels känns det som att det enda man har gjort hela sommaren är att man väntat på just sommaren och nu när det är dags att börja jobba så verkar den vara här, lite i alla fall! :) Men, som sagt, vädret kan man inte göra något åt, så man får vara tacksam för den sol å värme som vi fått... :)

Imorgon bär det av till nytt jobb, med nya kollegor (föräldrar å barn får vi vänta på nån vecka till...)... Det känns både roligt och spännande. Nu ska vi börja bygga upp organisationen för hur vi vill att det ska vara på våran nya arbetsplats... Spännande som sagt... :)

Jag tror denna dam kommer somna ovaggad ikväll, det är lite slitigt att Kalasa i dagarna tre och därmed inte sova så mycket... :) Men som sagt, det var det värt! ;)

Till alla som börjar jobba imorgon får jag önska en bra start på jobbet efter semestern, (eller på arbetsveckan om ni redan arbetat ett tag... ;) ), ni som är lediga får njuta av det! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0