Negativt som är positivt

Kan något negativt faktiskt vara positivt?? Jaaa, det kan det! Fick idag brevet från läkaren om att min förändring på hypofysen var borta... Så då kan man ju säga att det var ett "negativt resultat" som faktiskt var positivt för mig!! Ska nu sluta med medicinen för att se om resultatet kvarstår, annars vet jag inte vad....?? Men vi tar en sak i taget! Och är värdena bra, så är jag väl friskförklarade, gissar jag....

Helgens firande av våran nyblivna 40-åring var riktigt kul!! Vi träffades i stan redan 13.30, M fick en sminkning i present och sen fikade vi på Roasters innan vi for till C på Malmudden... Där åt vi sushi, drack vin och surrade massor! Mycket trevligt faktiskt!! :)

I söndags var jag med båda mina prinsessor på Mora Träsk! Det var en fröjd att se dom klappa händerna och göra rörelserna till sångerna... :) Och så fick jag ju umgås lite med L också... Fika på stan efteråt var väl pricken över I:et... Förutom att E fick åka buss, som är så spännande! ;)

Har faktiskt haft en riktigt bra dag idag! HAH! Har varit på handledarträff på gymnasiet och när jag gick därifrån kände jag mig riktigt uppskattad! Vi blev bjudna på lunch på Bistro Norrbotten och så fick vi blommor... För att få uppskattning för det arbete vi gör med våra ungdomar... Då blir man glad! Och då är det återigen värt all den tid man lägger ner på att göra ett bra jobb! Det tackar vi för!

Vi fick sluta lite tidigare, så jag kom iväg å hämtade snygg E på förskolan tidigare än jag trott! När vi som bäst plaksar i vattenpölarna på hemvägen så ringer Bästa L och bjuder in oss på middag hos dom... Ja, why not?! Middagssällskap och dessutom färdig mat är väl aldrig fel?! Så dit begav vi oss och umgicks ett tag... Problemet var ju att E inte hann leta ormar (och fråga mig inte varifrån hon fick den idén??!!) så det var inte så kul att gå hem... Men med löfte om att få komma tillbaka en annan dag, så kunde hon ändå följa med ganska frivilligt... ;)

Nu sitter jag hemma hos Lillebror... E sover sött och jag slöar i soffan å ser på Desperata Husfruar och väntar på att Lillebror och Svägerskan kommer hem... Dom är i sitt nya hus och river tapeter å sånt... Ska bli spännande att få se hur dom ska bo!!

Nääää, nu koncentrera sig på TV:n... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0