Undebara ungar!

Jag och E körde en favorit i repris idag från i tisdags å hamnade hos L och killarna å middag... Jag var å hämtade E på förskolan och L kom dit me hundarna så vi tog en prommis å då tyckte hon att det var ju lika bra att vi hängde med å käkade hos dom igen... MYCKET trevligt minsann! :) E och U lekte så himla bra idag... Dom hade nån lek i soffan och vi hör hur E säger "Dom har ramlat i vattnet!" U svarar: "Oh my god!" Båda lika inne i leken... Man får le ofta när man är med barn! Sen fick E åka cykelkärra med U en bit när vi skulle hem och ingen av dom var särskilt förtjust i idén att vi skulle åt olika håll efter ett tag... :) Söt-ungarna! Nu sover min skatt som en slagen hjälte och Faster är en slagen hjälte i soffan! :) Lillebror och Svägerskan pysslar på i huset, och min hjälp som barnvakt är nog den bästa hjälpen just nu... Jag gör nog ej så mycket nytta när det gäller pysslandet just nu... :)

Apropå underbara ungar, så hade jag utvecklingssamtal med "mina" ansvarsbarns föräldrar igår kväll på jobbet. Även om det ligger en hel del arbete bakom dessa samtal så är det ändå så kul. Man får sitta ner och prata till punkt med föräldrarna och det känns i dom allra flesta fallen bara positivt... E fick också sitta med igår för att se hur det går till... Ibland är det bra att ha med sig en "spegel", vi får väl se hur kritisk hon är mot sin handledare?! :) Nu är i alla fall alla samtalen gjorda och det är "bara" 19 maj idag!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och invänta föräldrarna till det sovande barnet... :) Och hoppas att jag inte somnar själv... För det känns som om det varit en rätt tuff vecka... (Är alla veckorna det nu för tiden, eller?!)

Imorgon är det i alla fall FANTASTISKA FREDAG (som vi ska börja med att jobba utan vikarie... Men vi är ju superhjältar!! :) )

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0