Slöhet eller brist på tid?

Det kan man undra! Men det var i alla fall länge sen jag skrev! Insåg precis att det inte alls är onsdag idag utan torsdag, vilket i och för sig var en glädjande nyhet! :) Jag är så vansinnigt trött nu, så jag längtar tills jag ska få ha sovmorgon! Eller i alla fall sova tills jag vaknar utan väckarklocka.... Och det är ju faktiskt på lördag! :) Sen hade det ju inte gjort särskilt ont att få ha semester! ;) Man är inne i en rätt hektisk period på jobbet med utvecklingssamtal och utvärderingar å lite ditt å datt... Plus att vi ska få en ny chef och minst en ny kollega till hösten... Livet hade ju sannerligen varit lite lättare om man visste vilka personer det är! Men, men det får vi ju veta tids nog å förhoppningsvis innan semestern!

Vad har då denna vecka bestått av för aktiviteter för undertecknad??? Tjaaaa... Har visst varit rätt social i alla fall! :)

Måndag hade vi personalmöte och direkt efter det åkte jag å Cammo till Piteå för att gå på storseans med Terry Evans! Det var en upplevelse vill jag lova! Han är verkligen ett bra medium å duktig på det han gör. Men det ligger nog några års träning bakom det! Spännande var det i alla fall och man fick  tårar i ögonen vid flera tillfällen för att jag blev så berörd av de andar som sökte kontakt med sina anhöriga som är i livet...

Tisdag var jag å hälsade på Lillebror med familj... E var sjuk, men hon hade i alla fall lite energi till att leka... Å hon tyckte i vanlig ordning att hennes faster skulle leka med henne å helst inte prata med hennes mamma å pappa i onödan... :)

Onsdag slutade jag tidigt, skönt! E följde med hem å fikade hos mig, å jag hämtade E hos Lillebror så han skulle kunna göra lite ärenden... Man märker att hon inte är helt frisk lill ♥, hennes tålamod är inte på topp och hon har inte samma energi som annars... Men hon kan charma de flesta ändå! :) Vi hade i alla fall en trevlig eftermiddag med fika, mys och Madicken! :) Sen fick jag middag hos Lillebror med familj å efter det åkte jag å Cammo på healing hos han som läser till medium. Vi blev kvar å surrade helt länge med både honom å A som vi var hos, så jag kom hem vid 21. Å så var den dagen till ända!

Idag är det då torsdag å vi har haft handledning på jobbet... Jag slutade 15.30, så jag hade 1,5 timme att vara hemma emellan... Passade på att dammsuga! Man ska visst utnyttja tiden väl... Eller heter det kanske nyttja när man gör nåt bra?! Så då slipper jag det momentet i helgen i alla fall.....

Hela helgen är rätt inbokad... Imorgon stänger jag på jobbet å har jag otur så har jag barn till 17.45, typ... Men det var inte säkert... Nåja, det är sista timmen när man blir själv som brukar vara lång, annars går det ju bra! Å så hade vi tänkt ha lite tjejträff på kvällen, men det var så få som kunde så vi sköt det på framtiden... På lördag ska vi fira M som fyllt 40... Så det blir sushi å umgänge för hela slanten! :) På söndag ska jag å E-gumman gå å se Mora Träsk... (Ja, dom spelar ännu efter 40 år i branchen!) Hoppas hon piggnat på sig tills dess! Jaaaa, jag är visst inte sysslolös i alla fall! ;)

Nu ska jag hitta på nåt trevligt "kvällsfika" som jag kan ha som tilltugg till Mello.... Måste väl slänga ett öga på det i alla fall när han Eric Saade ska sjunga! :) Kan i alla fall den låten efter att ha hört den ca 30 gånger om dagen (om det räcker) i flera veckors tid på jobbet.... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0