Shopaholic!

Jag börjar känna mig som en sådan... Helt plötsligt känns det som om jag hittar massor att shoppa! Kanske beror på att det är rätt länge sen jag gått på stan å faktiskt hittat nåt å nu är det som om våren har kommit med köplusten också! ;)

I lördags hittade jag inte mindre än TVÅ par skor, en blus och ett bälte! (Och jag skulle liksom inte köpa nåt eftersom vi skulle på party sen... :) ) Och i tisdags när jag var på handledarträff så passerade jag stan på lunchrasten, det är ju livsfarligt rent ut sagt... Jag skulle BARA gå in på apoteket och köpa nån gel till mina tänder... När jag kom ut från Smedjan hade jag med mig det OCH tre par örhängen och ett par "tre-kvarts-jeans"... Som sagt, det är förenat med personlig konkurs att släppa lös mig på stan just nu! ;) Stackars min "Gode man"!!! :)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0