Nu grönskar det

Det luktar sommar ute! När jag vaknade i morse och öppnade balkongdörren så luktade det sommar. Efter gårdagens regn är det grönt och fint ute och idag lyser solen... SNART har vi sommaren här! Snart... Det är ju fortfarande inte så varmt i luften, men nu är det i alla fall nära.... :) Man fick lite extra energi när man kunde känna den där doften av sommar.....

Sarek - Nu grönskar det

Sen är det så att ju närmare sommaren vi kommer desto närmare kommer ledigheten också! Jag kan inte fatta att jag är så trött nu för tiden, och då har jag ändå varit i Thailand i mars å fått vila upp mig... Men jag insåg just att i maj-månad har vi jobbat kväll minst en dag i veckan... Nu till veckan har vi grillfest med föräldrarna. Det mesta är ju roliga saker, men när det blir mycket så blir man trött fast det är roligt... :)

Nu ska jag åka med Svägerskan till deras nya hus. Jag ser verkligen fram emot att få se var dom ska bo. Spännande!



Ha en fin söndag kära läsare!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0