Men orka...

Så känns det just nu... Orkar inte riktigt skriva nåt blogg inlägg heller... :) Kanske märks, eftersom dom inte direkt kommer så ofta som jag hade önskat... :) Vissa dagar kan man undra hur man ska orka fram till semestern... Men på nåt sätt så går det ju... Man minskar väl kraven på sig själv så här i slutet av terminen.. ;) Å det får man väl göra, för det är nog inte bara en själv som är trött, utan det är nog även barnen...

Vad har denna vecka bjudit på för nåt spännande kan man undra! Jag har varit på två grillfester, både på E´s på onsdag och våran som vi hade på jobbet på torsdag... Det är som kul med sådana tillställningar och det är uppskattat av de flesta... :) Annars känns det inte som om jag gjort så himla mycket...

Idag har jag hämtat hem E från förskolan å sen åkte vi till Råneå och fixade i huset... Middag på restaurang å lite kvalitetstid med Mamma... Nu är det snart hopp i säng, för imorgon går det stora flyttlasset och sedan är Lillebror med familj "bybor" igen... :)

Och nu är det slut på energi, så jag säger go natt! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0