Fredagen försvann som en vind!

Och det rent bokstavligt talat, för det blåser som bara f-n ute! Tänk vilket underbart vårväder det är, OM det bara inte skulle blåsa hela tiden! Man måste ju klä på sig en massa bara för att det blåser...

Jag behövde i alla fall inte stanna på arbetet till 17.45 idag, å det var ju trevligt! :) Ringde fina vännen L på Sst och tänkte surra bort en stund, å när hon ringde upp bjöd hon in mig på grillade hamburgare! Det tackade jag inte nej till! Cyklade dit efter arbetet och fick mat och trevligt sällskap! Det är inte illa! :) Jag sa just att det inte går att hälsa på där i en kort stund som en halv timme eller nåt... NEJ! Jag begav mig väl hemåt efter ca 4 timmar å då var klockan efter 21... :) Men som sagt, det blev en mycket trevlig fredag!

Nu är jag så trött så om jag börjar skriva nåt mer, så vet jag nog inte hur jag ska ta mig ur det resonemanget... Så jag sparar det till en annan tid när jag är piggare... :) Imorgon ska jag sova tills jag vaknar utan väckarklocka! Och bara för att jag säger det så är det väl före 8... Men då har jag väl sovit färdigt då... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0