7 år

Min älskade E fyller 7 år idag! 7 år... Jag bara undrar hur kan tiden ha gått så fort?! HUR?? Han ska börja 1:an till hösten å bli en stor kille... Han som är våran lilla... Tiden bara rusar iväg, från att ha varit ett litet pyre till att sitta å prata om "coola saker" och vad de stora killarna i skolan gör... Och det mest med sina kompisar! När hände allt detta?? Jag bara undrar.... Men lika älskad är han och lika glad blir "Moster" för kramarna hon numera får stjäla... :) Men det värmer i alla fall ens hjärta att man fortfarande har en plats i den stora killens hjärta... :)

Eftersom det är en flytt på schemat både idag och imorgon, så blir det troligen på söndag jag ska krama om min stora kille och gratta han på SJU års dagen!

Massor med grattis på din 7-års dag min älskade skatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0