Tankarna går till moster å kusiner med familjer

Man kan lugnt säga att Facebook är ett forum där man får veta det mesta... Men det var sannerligen en konstig känsla att få ett dödsbud via FB... Svårt nog att fatta när man hör det av en mänsklig röst, men när man läser det på FB kändes det overkligt! Igår gick min mosters man bort plötsligt. Han har inte alls varit sjuk, men fick en stor hjärtinfarkt hemma och det gick inte att rädda hans liv... En av mina kusiner hade skrivit något i stil med att man ska leva som om varje dag var den sista och när man läste kommentarerna fick man veta att han plötsligt dött. Pratade med mamma sen och hon hade precis fått veta det av min moster... Så jag å mina bröder såg det på FB innan mamma visste nåt. Mina tankar finns idag hos min moster och mina kusiner och deras familjer! Döden är sällan välkommen, men när den kommer plötsligt och som en chock är det ännu svårare att acceptera... 

Så... Glöm inte bort att leva min vän - dagen som gått kommer aldrig igen!

Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0