Som en vind

Men jösses vad det blåser ute! Helt galet! Kändes som om cykeln stod stilla när jag skulle cykla hem från arbetet. Det är ganska varmt ute i grader, men vinden gör ju att det ändå känns kallt!

Idag har jag faktiskt slutat rätt tid, kl. 13 och då ska jag passa på att hämta Finaste E på hennes förskola! Ska bli så mysigt att få tillbringa eftermiddagen med henne! Tänk vad lyckligt lottad jag är som har henne nära och kan umgås nästan när som helst... :) Man ska njuta av det så länge det varar!

Helgen försvann även den som en vind igen! Kan inte begripa hur fort två dagar kan försvinna! På lördag hann  jag ju faktiskt umgås en del i alla fall... Fotade Mosters möbler som även senare hamnade på Blocket, var hos Bror med familj, var till stan å träffade C & C å delade ut kryddor till dem... Å sen åt jag å lilla Lillebror tacos å såg film.... Å sen var det nästan söndag igen... På söndag umgicks jag å lilla Lillebror nästan hela dagen.... Tog en prommis å sen hängde vi upp gardiner och tavlor hos honom... Nu börjar det vara riktigt "hemtrevligt" med lampor, tavlor och gardiner... :) Sen åt vi resterna av tacos:en... Sen sov denna dam på soffan i över 1 timme men kunde ändå somna utan problem på kvällen... Inte helt pigg kanske?!

Igår var det p-möte på jobbet å vi fick kanelbullar dagen till ära! Man ska ju passa på att fira kanelbullens dag när man får chansen! :) Och sen stannade vi å fixade lite i miljön på förskolan... Hemma efter 20... När jag kommer hem så där sent så är det som att jag inte kan somna ordentligt, så klockan var då närmare 23.30 innan jag sov och sen har jag börjat 6.30 i morse... Så där ja!

Jag vet inte om det kändes som om det blev så mycket vettigt skrivet så jag ger upp å drar å hämtar Lill-hjärtat!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0