Solen skiner, himlen är blå...

... Vad det är skönt att leva då! Det är då sant att man blir betydligt gladare av solen! :) Tog en promenad på förmiddagen och njöt av den fina solen, den värmer fortfarande, trots att det är kallt i luften och man känner att vintern nog inte är långt borta...

Igår efter arbetet fick jag middag hos Bästa Familjen T på Sst... Mycket trevligt då jag arbetade sent! Å så fick jag ju träffa alla familjemedlemmarna oxå! :) Hemma hos "min familj" känner man sig alltid som hemma! Och det märks på barnen också att trots att det kan ha gått (ALLDELES FÖR) länge sen sist, så är man en person som alltid funnits i deras liv. Mina killar ♥

Jag har en förmåga att vänta länge på att tvätta, vilket ju varenda gång innebär att det är MASSOR med tvätt... Nåja, det kan ju på ett sätt vara lika bra att göra det en gång ordentligt än å ha halvfulla maskiner, jag kan ju säga att jag är miljömedveten! ;) Nu är det så igen.... Så nu kommer jag belamra lägenheten med tvätt som ska torka...

Och nu är det dags att hämta upp tvätten! Vad som sen väntar denna fina lördag, det återstår att se! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0