Nu är det dags för

FREDAGSMYYYYYYS

Ljusen är tända och fredagskänslan har infunnit sig... Ikväll blir det bara å ta det coolt, se Idol å äta nåt gott! :)

Veckan har som vanligt gått i ett rasande tempo!

Måndagen startades med ett stägningspass och efterföljande nätverksträff... Hann nätt å jämt hem för att äta middag emellan.... Måndagen innebar oxå att min nya dator anlände!

Så kul att få öppna paket! Nästan som på julafton, trots att jag visste vad paketet innehöll (nästan i alla fall ;) )... Efter att nätverksträffen var slut vid 21 hämtade jag datorn å sen kom Världens Bästa lilla Lillebror och hjälpte mig med vissa installationer.... Nu ska jag bara fixa nåt bra virusprogram oxå... :) Man fick ju prova på ett i 30 dagar, men sedan ska dom ha betalt minsann!


Eftersom det är en laptop, så ska man vänja om sig i hanterandet... Å så MÅSTE jag ju skaffa mig trådlöst Internet! :)

Tisdag var dagen då jag ÄNTLIGEN ringde och fick tag i kiropraktorn! Ryggen/axlar/nacke har ju plågat mig ett bra tag å när jag kom till Monica, så sa jag att jag förmodligen är två månader sen... Jag fick låna bilen av världens bästa L & P! Det är ju tur jag numera jobbar nära! Så jag kunde åka iväg en sväng från jobbet... Jag kan säga att det lät väl ungefär som när man tuggar på en hårdmacka när hon knakade i mig... Låsningar, vadå?! Efteråt är det i alla fall skönt... Jag måste tillbaka för ytterligare en justering på ett par veckor... Sen jobbade jag till 16.45 å drog sedan genast till stan för att möta upp Bästa A-K! Vi käkade på Dagobert å sen gick vi på bio å såg "Himlen är oskyldigt blå". Helt okej film! Det är alltid lika trevligt att träffas! Vissa dagar på arbetet saknar jag vårat samarbete så himla mycket! Å vad jag hade önskat att hon oxå jobbade med mig! Dom jag jobbar med nu är helt fantastiska människor och jag trivs så bra, men jag saknar henne ändå! :)

Och så blev det raskt onsdag och jag hade Barngympa... Under dagen kändes det som att jag kommer inte orka med NÅT... Men när man väl är där, så ger dom små liven en massor med energi och så orkar man med 45 minuter med typ 15 stycken energifulla barn! De flesta i 3-års åldern... Jag tror i alla fall att barnen har roligt! :) Eftersom det är så väl planerat, så är det ett Afro pass där i spegelsalen direkt efter barngympan, så då hinner man inte bli lat utan stannar kvar! :) Så det gjorde jag! Efter det var det bara duscha å sen se favvoserien på tv! :)

torsdag öppnade jag och när klockan ringde före 6 kändes det inte som om jag sovit nästan alls... Det fick senare sin förklaring i att det är fullmåne... Natten till idag har jag oxå sovit oroligt, men betydligt bättre än till igår... Vi hade maskerad på jobbet, så det var full rulle hela förmiddagen vill jag lova! :) Men kul var det! När jag slutade for jag å hämtade Underbaraste syskonbarnet E på förskolan! Vi var ute och lekte i över en timme och vi hade skoj! :)


Sen fick jag middag hos dem och efter det var det dags för badhuset och ett Aqua pass! Jag kan bara tacka för att det är L som leder passen å tar med mig, för igår hade jag LÄTT bangat annars, så sjukt trött som jag var! Så tack älskade vän för att du tänker på min hälsa! ;)

Och idag är det då äntligen fredag! Jag bara njuter av mina tända ljus å ska snart sätta mig å brodera å se Idol... Är grymt godis-sugen, men jag har inget godis hemma, så jag tror det frå bli popcorn och mörk choklad... Köper godis imorgon istället! :) Då ska Fasters gull-unge komma och sova över! Faster själv har väl filmkväll när lill ♥ somnat... :)

Ha en bra fredag kväll där ute i verkligheten!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0