Lördags mys

Med finaste E i hela världen! :)

Jag vaknade för 17 i ottan idag, men vägrade stiga upp, så till slut somnade jag om å vaknade ca 9.15. Så bra att jag fick sova då! Men jag är ändå trött ikväll... Hösten är sannerligen ett faktum! Konstant trött... Tog mig en förmiddagsprommis å passade på att ringa vännen T samtidigt... Det var verkligen en evighet sen vi talades vid... Så det blev en trevlig promenad, minsann!
............. Sen har jag varit å fikat hos lilla Lillebror... Fikat tog jag med mig, men kaffe hade han hemma! :) Hans kompis kom oxå förbi så vi satt å babblade ett tag... Pratade bland annat löner i gruvan och vad som är värt vad... Bra lön eller ett arbete man trivs med på en ort där man vill bo.... Pengar är inte allt här i världen! När jag for därifrån insåg jag att lilla Lillebror faktiskt inte är så liten nå mer! ;) Jag sa ju att han var med i en "lustfylld" generation... Dom lever i nuet och vill uppfylla sina drömmar... Reser å sånt... Arbeta hinner man! ;) Klokt på sätt och vis får man ju säga! :)
........... Sen var det dags att inhandla lördagsgodis å äta middag å sen hämta syskonbarnet hos den andra brodern... Jag å E har myst på, hon har ritat och badat badkar... Sen skulle hon sova på madrass... Det var dock rätt lätt att rymma, så jag fick ligga på sängen bredvid henne tills hon somnade... Det tog inte ens tre minuter... :) Nu funderar jag på om det är värt att slå på en film, eller om jag kommer somna till den... Jag antar att morgondagen lär börja rätt tidigt! :) Men vi ska mysa på här imorgon oxå! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0