Hektisk vecka

Det känns fantastiskt skönt med helg! Efter denna hektiska vecka då jag arbetat till typ 17 vareviga dag, är det extra skönt att vara ledig! :)

I måndags var min härligt korta dag då jag skulle sluta 13.... Skulle sluta 13 var det ja.... Men då jag är med i en "samverkansgrupp" som representant för våran förskola, så var jag tvungen att va me på ett möte på eftermiddagen å slutade 16.30 istället..... Det enda jag tänker är KOMPLEDIG! :) Ska bli kul å få plocka ut alla dom där timmarna sen! Efter mötet hade jag kryddparty hemma hos mig... En kvinna kom å demonstrerade produkter från Alpnaering å så fick vi provsmaka oxå! Vi var inte så många, men det var trevligt! Å det är ju alltid kul med tillfällen att träffas! :)

På tisdag hade jag handledarträff på gymnasiet på eftermiddagen, så jag kom inte därifrån förrän 16.45, typ.... Sen bjöd lilla Lillebror på middag å det tackade en trött storasyster för! Det är kul å vara på de där träffarna där vi träffas alla handledare å diskuterar! Lärorikt också!

På onsdag hade jag stägningsskift på jobbet å slutade 17.15, sen begav jag mig omgående till Sst och var med mina favvo-killar medan Pappan jobbade å Mamman hade kurs... Fick middag för "besväret"... :) Hann med att surra lite med Mamman också när hon kom hem...

På torsdag skulle jag sluta 16.45, men precis när jag skulle hem hände en "kiss-olycka" och det var bara att ta tag i det... Så då blev klockan 17 igen.... Så är det när man arbetar med människor... Man vet aldrig vad som händer! :) På aftonen var det dags för höstens första vattengympa... Tänkte att jag var frisk nog.... Men tydligen inte för på fredag morgon vaknade jag med halsont IGEN! *SUCKAR HÖGT*

Igår var det då ÄNTLIGEN fredag å jag å Cammo skulle på After Work. Cammo kom förbi här å sen åkte vi buss in vid 18... Det var mycket folk, så det var fullt överallt, men vi fick oss i alla fall ett bord på Oliver´s efter en liten stund... Vi hade en trevlig afton som avslutades redan vid 24... Som sagt är man rätt slut efter en hektisk vecka.... :)

I morse vaknade jag 6.30 av att jag hade ont i halsen, så då var det bara att gå upp å leta halstabletter så man kunde sova ett tag till.... Sen har jag å Bästa bröderna varit till Moster för att vika ihop flyttkartonger å fota möbler... Hon ska sälja vissa av sina saker på Blocket!! Sen ska det flyttas...

Nu ska jag å träffa Bästa E i hela världen! Å sen blir det å dela ut kryddor till de som har beställt.... :)

Ha en bra lördag!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0