Dagarna försvinner...

Idag blev det som ett kallt uppvaknande när jag insåg att det är den 21 juli idag! 21 juli!!! Men när hände det?? Jag gick i tron att det kanske var typ den 17:e... Inte vet jag hur jag tänkte, men så var det i alla fall..... Nåja... Man kanske skulle kolla i almanackan lite oftare för att inte bli alldeles chockad! :)

Idag har jag i alla fall anlänt till stan igen. Jag och Cammo kom hastigt på att vi skulle på bio och se "Eclipse", tredje filmen i The Twilight saga... Helt okej film! Och även om man är bland dom äldsta i salongen, så kan man tycka filmen är bra! ;)

Dagarna i byn har förlöpt i sakta mak.... Jag har varit förkyld, igen... Mest bara täppt i näsan, men så vansinnigt trött, så jag har inte direkt orkat med några större utsvävningar... Badat bastu, bakat, sett på tv, läst och umgåtts... Och lekt med Prinsessan förståss! Numera går hon omkring på alla fyra och "skäller" vovvovvov... Och så har hon flera mjukishundar som hon leker med... Och får hon vara ute och samla på stenar så är lyckan gjord! :) Älskade unge! ♥ Man måste verkligen samla på all tid med henne, för om tiden går så här fort blir ju hon oxå stor fort!

En annan sak som man märker nu är att midnattssolen håller på att lämna oss... Det är allt mörkare på kvällarna och här i stan är det rätt stor skillnad mot byn... Nu får man ju tända på kvällarna... Det är viss mysfaktor även i det, men jag vill ju ändå ha kvar sommaren lääääääääänge!

Näää, nu ska jag nog bege mig in i SLASH värld.... Har börjat läsa hans bok idag och den är fängslande! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0