Bra känsla!

Det kändes himla bra med de nya kollegorna på det nya jobbet! :) Dom verkar glada och trevliga! Jag tror minsann det där kommer bli fin-fint!! Och det blir ju som man gör det, såååå.... Efter en hel dag med massor av ny information så känner man sig rätt mör i skallen! Dessutom har jag ju varit upp före 5 för att skjutsa lilla Lillebror till flyget... Nog för att jag sov en stund efter det, men ändå! Det blir nog en tidig kväll ikväll så jag kan njuta av min riktiga första semesterdag imorgon! Den dagen kommer dessvärre å börja med ett (inte alls) trevligt besök på Arbetsförmedlingen... Gjorde ett försök att gå dit idag, men jag var typ en minut för sent ute så det är bara att ta nya friska tag imorgn! Men nu är det SISTA gången på ett bra tag som jag behöver gå dit!!! Jag får ju 100% från och med 1 augusti!! YEEEES! Så det är mycket som är positivt med det nya jobbet! :)

Nu ska jag njuta av att jag vet att jag är ledig imorgon!!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0