Usch och fy!

Har idag åkt på den värsta av sjukdomar... magsjuka! Dock har jag väl (haft) en hyfsat lindrig variant... Och nu är det värsta denna hemska ryggsmärta! Jag får alltid ont i ryggen när jag blir sjuk så även nu... Å nu har jag nog rätt hög feber... Inget arbete imorgon i alla fall! Det är ju typiskt att man ska bli sjuk när man är i byn... Både jag å mamma har drabbats... Å varifrån denna smitta kom har vi inte en aning om... Eftersom jag är maniskt rädd för å kräkas är jag glad att jag bara behövt göra det två gånger... Varav en gång var i en snödriva på väg hem till Luleå! Så kan det gå... Å nöden har verkligen ingen lag i det fallet!

Nu är det VILA som gäller! Inväntar världens bästa svägerska som ska komma med lite proviant till mig, sen befinner jag mig i liggläge... Och hoppas detta går över tills imorgon...

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Cecci

Huvva, hoppas det går över illa kvickt för dig. Inge trevlig åkomma det där inte...



Du kan ju höra av dig hur formen är imorrn. Om du inte far till jobbet och du känner dig någorlunda så kan vi ju åka in till stan och betala resan närsom helst eftersom jag är ledig.



Krya på dig kramar från mig :)

2010-02-08 @ 16:56:47
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com/
Postat av: Anci

Cecci; Mission completed!! :) Resan är betald! Tackar för hälsningen, hjälpte mig nog på traven! :)

Kram tebax!

2010-02-09 @ 15:02:51
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0