Lyckan är tillbaka!

Jag är frisk!! Helt underbar känsla!! Det är först när man varit sjuk å blir frisk som man fattar hur underbart det är att vara frisk! :) Jag har varit hemma från arbetet även idag å det var nog lika bra det, för man är rätt slut... Fick nåt ryck i morse och skulle skura badkaret å det borde man kanske inte ha gjort, för jag var alldeles slut efteråt! Som sagt, tur man inte är på jobbet ännu... :) Har för övrigt varit in till stan för att betala Thailands resan, så nu är det klart å betalt! :) Bara nedräkningen kvar nu då! Och när jag var i stan hämtade jag ut mina nya glasögon oxå... En mycket dyr dag detta, men det är det värt! Nu känns det dock som om jag ser alldeles för bra! Får väl prova några dagar och om jag inte vänjer mig måste jag kanske fråga om det är rätt styrka... Jag hade ju något sämre syn nu, eller det är brytningsfel jag har mest, så det kan vara så att jag måste vänja mig vid detta.

Nu ska jag faktiskt diska! Konstigt att man får en massa energi när man fått vila upp sig nån dag... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0