Lovely lördag!

Känns underbart att det är lördag å man har fått sova tills man vaknar! :) Känns ju toppen! Ute snöar det för fullt å det ska väl fortsätta med det hela helgen. Konstig vinter detta då det antingen har snöat eller varit iskallt... :) Men, nu är i alla fall ljuset här å snart flyttar vi klockan... Våren är i antågande!

Satt vid köksbordet i morse å funderade på huruvida jag ska gå på tjejfest ikväll eller inte, då ringer det på dörren. Å vilka står där om inte Jehovas Vittnen! Jag var som tvungen att småle, dom kanske kände på sig att jag tänkte "syndiga tankar"... :) I vanlig ordning överlämnade hon ju deras "Vakna!" tidning... Å så visade hon en intressant artikel i den... Å naturligtvis blev jag tvungen att ögna igenom den! :) Handlade om huruvida jorden var skapad av Gud...... Det är ju tur vi lever i ett fritt land där alla frå tro det dom vill. Kan tycka det är intressant att höra andras syn på saker å ting... :)

Nu ska jag fortsätta fundera på vad jag ska göra av denna lovely lördag! Om det blir tjejfest eller inte?!

Ha en fortsatt trevlig helg! Det ska jag ha!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hello! Måste bara säga att du ger energi genom din blogg! Mycket positiv läsning som gör en glad! Och sådant behöver jag en del av just nu =) Förkylning AB som aldrig ger sig... Svejs!

2010-02-27 @ 20:00:00
Postat av: Anci

Erika: Vad glad jag blir när jag kan ge lite positiv energi genom min blogg! :)Kul att du läser! Hoppas ni blir friska snart! Krya på er!

2010-02-28 @ 16:03:32
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0