Full fart mot helgen

Ja, ungefär så känns det! Veckorna rusar fram så snart, snart, snart är det dags för våran resa! :) Denna vecka har gått extra fort eftersom jag varit sjuk två dagar... Dessutom har jag blivit täppt i näsan nu, så vi får väl se vart detta leder... Men med positivt tänkande kan man komma långt! :)

Gårdagen var en trevlig dag, ja dels fick man ju komma tillbaka till jobbet å träffa alla fantastiska barn, och sedan efter arbetet fick jag vara med världens finaste E, min Prinsessa! Vi hann med att leka en stund å nu har hon ju börjat prata en massa, eller en massa kanske var å ta i, men hon säger "där" och "titta" och vill att man ska visa saker... Det är så häftigt att hon lär sig så himla mycket nytt hela tiden! Nu kan hon nästan stå utan stöd, i alla fall om hon inte minns att hon inte kan det.... :) Fick mig middag oxå å middags sällskap av Svägerskan, inte illa alls! Efter detta var det dags för första Afro passet i nya hallen på Örnäset. Mycket trevligt, minsann! Detta kommer vara mitt onsdagsnöje framöver... Å helt perfekt att jag har så nära! Då har man inte ens en ursäkt att låta bli... :)

Dagen idag, torsdag. Vaknade med en rejäl låsning i bröstryggen, inte skönt alls kan jag säga! Det blev kanske inte så där jätte mycket bättre av att vi tömde soptunnorna som barnen trampat snö i... Men vad gör man inte?! :) Min bror lyckades trycka ut den innan jag for å "hoppade bomben" som han kallar min vattengympa. Det gick riktigt bra, så jag hoppas den håller sig borta nu oxå! Det är verkligen otrevligt med dessa låsningar......

Idag hade vi disco för barnen på arbetet, imorgon är det dags för skridskor för de äldsta barnen... Det händer grejer! På onsdag är det snö- och isfestival, så vi grejar på med snö å is för glatta livet. Å kul är det!!

Nu dags för tandborstning, spikmatta å sedan sova!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0