Förvånad?!

Jag kommer nog aldrig att upphöra att förvånas över människor och deras handlanden.... Nääää, och ur positiv synvinkel så är det väl bra..... Man lär sig något nytt och vet inte allt... :) Men när man undrar hur i hela friden folk tänker, då är det kanske inte alltid så bra... Om man alltid tänker på sig själv för att få det bästa av situationen, ja, då förvånas man återigen! Men jag lär mig hela tiden och jag har börjat välja vad jag ska slösa energi på och inte... Det är inte alltid så himla enkelt, nej! Men man försöker i alla fall... Jag brukar försöka tänka "hit men inte längre" när det gäller den negativa energin. Jag har ett stopp innan den berör mig... FÖRSÖKA var ordet! Det är inte alltid så himla enkelt, men, men... Jag känner att jag har gett upp vad gäller vissa människor i alla fall! Oj, oj, oj............

Trevlig fredag på er!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får tänka positivt!!..Snart får du ligga på stranden och gassa i solen..=) ha en trevlig helg!! KRAM!

2010-02-26 @ 12:11:41
Postat av: Anci

Tack, vännen! :) Kändes genast bättre att du faktiskt tänkte på mig! Trevlig helg till dig me! KRAM

2010-02-26 @ 20:49:29
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0