Fantastiska fredag?!

Klart det är fantastiskt med fredag!! Å nu när jag har "landat" så är det faktiskt en bra dag ändå! Skönt med helg i alla fall! Jag har varit "halv-irriterad" hela dan... Men vi har ändå haft en bra dag med barnen! Åkt skridskor å myst på med liten barngrupp! Sen kan ju jag ha en förmåga att förstora upp saker å reta upp mig själv, vilket jag lyckades med även denna dag... Det slutade med att jag var tvungen att ta en promenad när jag kom hem för att rensa skallen... Gick via Coop å hyrde en "må-bra-film" och köpte godis! Å nu känns det genast bättre!! Såg "Min stora feta grekiska semester" å den passade mig ypperligt en dag som denna! :) Nu är det Let´s dance på min TV... Samtidigt som jag sitter här å bloggar... :)

Denna vecka har jag ju hostat, det är som om förkylningen förpassade sig från bihålorna ner i lungorna å i natt har jag då sannerligen fått hosta! Bläääää.... Men det är alltid någon som har det värre, så man ska väl inte klaga?! :) Nåja eftersom jag då hostat, har jag inte tränat å jag har försökt att inte promenera i kylan heller, för det har gjort saken VÄRRE... Bara för å få klaga lite mer... Men det positiva är ju att jag träffat Prinsessan TVÅ kvällar denna vecka! Det är helt otroligt vad hon lär sig saker! Och igår när jag kom dit mötte hon mig i hallen med värsta leendet å så viftade hon med armarna för att jag skulle plocka upp henne! Snacka om att det värmer en Fasters hjärta! Jag sa att det är då roligt å komma hit när du blir så här glad! :) Älskade gull-unge!

I övrigt har jag ju även varit till frissan! :) Det var välbehövligt, vill jag lova! Eftersom jag ska åka till solen satte hon i lite ljusa slingor i håret, eftersom jag troligen kommer bli blekt i hårbotten där i solen å det ser kanske inte så bra ut... :)

Nu är det bara att njuta av helgen å se vad den har att ge! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0