Energifull tisdag

Dagen idag har tillbringats på universitetet. Jag kan väl inte påstå att den har varit jätte givande vad gäller inlärningen, men vi har i alla fall gjort termosar för att se vilket material som värmer bäst å så har vi varit ute å tittat på lite vinter ekologi... MEN.... Det ABSOLUT bästa med att vara på universitetet är att jag får träffa så fantastiska människor där! Dom ger mig otroligt mycket energi och det är mitt andningshål i arbetet! Jag får en massa positiva tankar och vi skrattar och har kul! Så skulle jag vilja ha det varje dag!!! :) Jag skulle dock inte vilja vara på universitetet varje dag, för att jobba som förskollärare med barn är det BÄSTA jobbet som finns! Men tänk om det alltid skulle vara en så positiv stämning där ingenting är omöjligt! Tänk att man faktiskt kan komma till universitetet å ha en dålig dag, eller huvudvärk, för att sedan möta dessa positiva människor å dagen blir bra! Jag hoppas ni vet hur otroligt mycket ni ger mig när jag får träffa er!!! ♥

Gårdagen var en tröttsam dag då jag arbetade till strax efter 17 och inte var hemma förrän vid 18-tiden... Man kan säga att det var den dagen det! Såg i alla fall tjejerna Kalla å Haag ta en snygg silvermedalj! :)

Idag har jag även hunnit med att tvätta kläder när jag kom hem...... Och nu har jag tänkt ta ett bad å sen glo på TV... Lär nog bli en tidig kväll då jag ska vara på arbetet 6.30 imorgon.... Dessutom är jag så fruktansvärt trött, tror jag har nån slags infektion i kroppen som inte vill ge med sig... Jag fick ju sova 8 timmar i natt å ändå var jag halvdöd i morse... Märkligt... Bara å hoppas man får göra bort alla dessa sjukdomar tills man ska åka å resa... Idag är det exakt fyra veckor kvar! :) Nedräkning pågår!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0