söndagsfrid...

Ja! Det känns ju som fridfullt när man vet att man inte måste upp å arbeta imorgon... :) Har ju fortfarande två veckor semester kvar... Nu ska jag tillbringa nån dag till i byn, men sen blir det stan... Får väl se vad jag hittar på för projekt där, men det finns alltid å göra! Min semester avslutas med Lulekalaset, å det blir antagligen å gå ut två dagar... Eller kanske tre?! Nåja det visar sig... :)

Har idag efter middagen varit på en prommis i solskenet med L! Så hann vi oxå samtala lite... När jag kom hem hade mamma gjort rabarberpaj! Å lyckan var gjord!! :) Kaffe å paj ute i solskenet, men så mysigt! Riktigt fridfullt... :) Sen har jag badat utebastu å nu sitter jag här vid datorn, igen... :) Ska väl se om det går nån film på TV ikväll...

Hoppas på solsken heeela dagen imorgon! :) Ska i alla fall passa på å mysa med Prinsessan innan dom återvänder till stan... :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: L

Nu kommer du hem..vi saknar dig!

2009-07-20 @ 08:49:38
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0