Nya friska tag idag

Som om det här röda i mitt öga har försvunnit, nej då!! Nuhar jag fått så många olika tips på vad som kan ha hänt å vad det kan vara så jag har då inte blivit klokare av det! :) Det är allt från en hjärnblödning som sedan kan göra mig blind till att det är ett blodkärl som brustit... Jag kan också ha fått en smäll, eller så är det mina övernaturliga krafter som tagit över... :) Som sagt, många var de olika förslagen... Jag väljer själv å tro på att dett blodkärl brustit... Låter minst hemskt! :) Varför det har gjort det, det har jag ingen aning om! Det ser i alla fall liiiite bättre ut nu, men det är fortfarande väldigt rött! Det känns som om "blodet" rinner neråt i ögat å då syns det inte lika mycket i alla fall! Jaja, är väl bara å vänta å se... Det har ju "endast" gått 6 dagar...

Kvällen igår var mycket trevlig! eller hela dagen var ju trevlig! Vi käkade lunch ute på min baksida å satt å surrade å sen blev det i vanlig ordning lite stressigt med att hinna med allt... :) Nåja vi fick oss MYCKET GOD mat å hade trevligt där på Lövskatan... Cyklade in redan vid 20-tiden, så när klockan var 23 kändes det som om den var 1, typ! :) Träffade faktiskt riktigt många bekanta ute så det var skoj! Vi hamnade i Valhall-tältet i Södra hamn å där blev vi kvar... Man får väl passa på, för idag å imorgon kommer det nog vara rätt lång kö för å komma in där... Dom hade live-band som spelade, så det är riktigt bra stämning där inne! :) Sen höll jag på att hoppa bungy jump! Fast egentlgien törs jag inte det nå längre, hade det varit för nåt år sen hade jag nog inte tvekat när någon skulle betala för mitt hopp, men igår kändes 60 meter JÄTTE HÖGT!!! Min lilla Lillebror sa till mig att i så fall hade jag ju hoppat från högre än han, å då kändes det genast som om jag borde låta bli! :) Det är ändå som om det känns som om jag skulle vilja prova, men ändå är jag lite för feg... Som sagt så blir man visst "klokare" med åldern... :)

Nix, nej... Nu ska jag "chilla" lite innan jag ska iväg på nästa äventyr... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0