Hemma i byn

Ja, inte vet jag vad man gör, men nog tusan försvinner tiden i alla fall... Idag kan jag då inte påstå att jag gjort många knop, knappt kommit ur "nattsärken" ännu och klockan är 13:30... Har gullat lite med prinsessan, som igår skrattade HÖGT för första gången! Men älskade lilla unge vad du är fantastisk! Man blir sååå lycklig av att vara med henne! Igår var även Guddottern på besök här... Och det var ett skådespel att se hur hon försökte kramas å pussas med prinsessan... Man kan ju undra hur hon tänkte, för hon ville som ge henne leksaker och så, men ändå förstod hon ju att prinsessan var mindre än hon själv... Dom är fantastiska dessa barn!

Gårdagen gick den med å egentligen vet jag inte om jag har gjort nåt särskilt... Varit på en prommis, badat utebastu, haft besök å fikat, käkat på hotellet, "förfestat" me T å sen en sväng på hotellet på pubkväll... Jaaa, det var väl i stora drag den dagen. Det var inte så mycket folk på hotellet igår, så vi blev ej så långvariga där... Men det var i alla fall trevligt att träffa T å surra med henne...

I torsdags beslutade jag mig för att åka till byn i alla fall... Tänkte först åka sent på torsdag kväll eftersom jag var så vansinnigt rastlös, men sen sansade jag mig å åkte på fredag istället... Var förbi på Lindex på Storheden Innan jag åkte å där har jag köpt julklappar (!!!) färdigt till Prinsessan å Guddottern... Hittade så fina Muminkläder där å insåg att köper jag dom inte nu så kommer dom vara slut sedan! Sagt å gjort, dom inhandlades!! :) Känns ju rätt skumt å säga att man köper julklappar i juli-månad, men vadå?! Man måste ju köpa när man hittar nåt bra!! :)

Jaaaa, säg om man skulle orka göra nåt mer vettigt denna dag?? Knappast troligt, men kanske en promenad... Eller så hamnar jag i sängläge med en bok! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0