"Hej sa Petronella...

... ifrån Plaskeby. Det är dags att fälla upp sitt paraply!" Jaaa, det regnar i Stan!! Jag undrar varifrån dom där på yr.no får sina väderleksrapporter, för dom stämmer rätt bra! Och jag hoppas även dom har rätt i fortsättningen, för i så fall ska det bli mer sol imorgon!! Fick i afton ett telefonsamtal från GK som hade lust att besöka denna stad å även Båten... Så vi ska väl ha nån slags sammankomst imorgon i alla fall! Så då är det bara å hålla tummarna för att vädret är bra, för annars är det inge kul å gå på Båten!

Har ikväll umgåtts med Cammo, trevligt då det var rätt länge sen sist som vi sågs... :)

Nu borde jag sannerligen pallra mig bort från datorn å göra nåt vettigare... (som att sova kanske?) Vi får se hur det går med det...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0