Full fart mot helgen!

Men alltså?! Är det lixom fredag idag?? Jag är totalt snurrig med dagarna å det känns mer som om det vore... ja, inte vet jag, men inte fredag...

I onsdags hamnade jag å Cammo återigen i uterummet... Å denna gång tog vi oss faktiskt till Båten oxå! :) En rätt bra bedrift för å va vi, som kan prata halvt ihjäl oss om ingenting å allting... :) Det blev som en rätt spontant påkommen resa... Cammo ringde vid 18:30, då var jag ännu hos "min familj", men vid 20-tiden anlände jag i alla fall till henne... :) Vi har faktiskt nästan alltid trevligt när vi är i farten, så även denna gång! Det var mycket folk ute, rätt mycket ungt folk, men vi träffade några bekanta, andra som inte var bekanta, men som ändå samtalade med oss... *skratt' Nåja, trevligt var det i alla fall... Sen råkade jag hamna i en resa där det spelades guitar hero, å nu tror jag minsann att jag bara MÅSTE införskaffa det där spelet... Det är nog dock en aning dyrt, men det är ju sååå himla kul!! Kan man köpa sig ett "tv-spel" när man är 32 år gammal??? :D

Gårdagen gick mest i slöhetens tecken... Äldsta sonen i "min familj" ringde sin moster å undrade om jag skulle komma till dom... Det gjorde jag, men nån timme senare! :) Innan dess hann jag med att va i farten med Cammo en sväng... Sen var jag hos "min familj", fick middag, vaktade barnen medan valpen fick en vaccination å umgicks mest... När Mamman i familjen kom hem från arbetet kom även S dit för att färga hennes hår, så då blev jag kvar ytterligare för å surra... Sedan gick L med mig hem å vi hade våra lustiga ideér... Det är ju det där med donation... :) Nåja, om vi nu har samtalat om "samma sak" i 10-års tid, så måste det väl få ett (lyckligt) slut?! :) Ja, du kära vän, hur tokigt kan det bli??

Idag har jag hunnit med att vara med Guddottern en stund medan hennes mor å far var på ärenden, sen har jag ränt på stan med Cammo... Å nu såg jag att klockan faktiskt är närmare 19!!! Frågan är vad man ska göra mer idag... Måste i alla fall äta nåt som kan kallas middag... Vi fikade på stan å åt en kaka som inte var vad vi förväntat oss, så det känns som om jag mår lite halvilla ännu... Blir nog bättre om jag äter MAT istället... :)

Ha nu en trevlig helg alla läsare!!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0