Vart tar tiden vägen??

Det är en fråga man kan ställa sig! Nu har snart halva arbetsveckan gått igen... Tiden bara springer iväg å det värsta är väl att vi följer med! Det betyder väl att vi åldras oxå... :D

Jobbade över lite idag för att hinna med en del planering på jobbet... Skulle fixa så vi får någon ordning på alla foton på barnen som vi har i datorn... Lovade mig själv en tårta när detta är gjort! Inget litet jobb ska jag säga... Efter det hämtade jag ut mitt Nautiluskort (som ska användas som badkort är det tänkt)... Vi fick ett himla bra erbjudande detta år, så det var mycket billigare att köpa Nautiluskort än att köpa badkort... :) Sen var jag inbjuden till Linda å Nelly på middag, så jag for genast dit efter jobbet å avnjöt fisksoppa å vitlöksbröd... MUMS! Sen åkte jag iväg på Hertsö badhus å simmade (lite) och badade bastu med min svägerska... Man känner sig lagom trött när man fått bada lite bastu! Det var den dagen det! Kan inte fatta att dygnet inte kan ha lite fler timmar... :) Man måste visst hinna med å sova oxå!

Nu är det bara att borsta gaddarna och sen sluta sina blå! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Cecci

Hello igen! :)

Tacosmiddag nästa vecka skulle passa ypperligt ;) Tis, tors & fre är jag ledig på kvällen, så n¨ån av de dagarna kanske...

Kram

2008-09-10 @ 19:05:55
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0