Trött...

Är nu äntligen hemma efter en lååång dag på jobbet... Jobbade till 16 och sen hade vi p-möte med efterföljande middag som bestod av surströmming! Jag klagar inte, för det är verkligen gott med surströmming! På p-mötet diskuterades det eviga schemat, och jag måste då säga att jag är inte ett dugg klokare nu... Jag ska visst jobba 75%, men fortfarande gör jag inte det! Jobbar närmare 100%... Fast det är ju det jag vill, så jag hoppas få klarhet i saken kanske imorgon eller nåt... Det är väl inte bara mig det hänger på heller... Nåväl, det löser nog sig!

Hade fått ett såååååå trevligt brev från a-kassan när jag kom hem... Var man inte trött innan så blev man då det av att läsa det! Om jag bara slapp ha nåt med dem att göra skulle jag vara lycklig! (och förmodligen dom oxå, en mindre i deltidsarbetslöshets-statistiken...)

Näää, nu väntar nog en stunds slö-tittande på TV...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0