Regn, regn å regn...

HUR mycket kan det regna egentligen?? I morse fick jag upp hoppet om en strålande dag, men det sänktes dessvärre vid lunch-tid... Tur att vi var ute med barnen på jobbet på förmiddagen! Då fick jag en dos frisk luft i alla fall! Och den friska luften kan behövas så här i förkylningstider! Jag som tänkte att jag blivit immun mot förkylningar efter alla jag hade förra hösten, men icket! Det kommer tydligen nya baciller som oxå vill prova leva i min kropp ett tag.... Det är inte mycket att göra åt det, bara tacka å ta emot! :)

Sitter just nu å väntar på att T ska komma till mig! Hon har börjat plugga här i Luleå på distans och jag har den äran att få ha henne inneboende! Det är ju så trevligt att få ha sällskap! Igår var vi iväg till L på Me and I party å GIVETVIS kunde jag inte låta bli att handla nåt till mina gull-ungar! Man hade ju kunnat handla upp en månadslön om man velat, det fanns massor med fina kläder! Även till "mammor", men det jag skulle ha var slut (det enda i hela kollektionen som var slutsålt), så jag blev utan! Nåväl, nu är i alla fall en del av julklapps-problemet till mina gudbarn löst...

Nu kom T, så nu ska jag samtala med henne!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0