Idol-tider...

Så var den igång igen... IDOL-karusellen! :) Man kan ju inte låta bli å titta... Ska bli spännande å se vilka som faktiskt går till final till slut... :) Och ibland kan man ju inte låta bli å undra om de som kommer dit faktiskt tror att de kan sjunga?! Är det ingen snäll människa som kan tala om för dem att de borde låta bli?! Tur man har lite självinsikt i alla fall å håller sig till barnsångerna på jobbet! :D Å ibland kanske man borde låta bli även det... Tur man har snälla kollegor!!! Ingen som säger att man inte kan sjunga... :)

Helgen som varit gick åt till att på fredag träffa min kära kusin Jana å min gudson Joar! Hon var på "genomresa" på väg ner till Stockholm... Det var riktigt kul å träffa dem! Jikes vad den pojken växer mellan gångerna vi träffas! Men det är ju inte så konstigt heller då det är någon månad emellan... :) Det är ju förstås tråkigt att de inte bor NÄRA mig... (egoistisk som man är! :D) På lördag var jag på prommis me Lisa å grabbarna! Det är så oerhört mysigt att få umgås med dem! Killarna ger mig verkligen massor med bra energi! (Man gör ju även av med en del energi då man busar med dem... ) På kvällen var det dags för inflyttningsfest hos J&A! Det var riktigt skoj! Kul å träffa lite "nya" människsor... Hade ju träffat de flesta innan, men inga man umgås med så där annars direkt... De hade ordnat med lite lekar, det var kul å så fick man vara i lag med personer man inte känner så bra... Å så festade vi å hade skoj! Så skoj så jag lyckades inte få med mig Camilla hem förrän vid 5!! (vi skulle dela taxi) Tack för en riktigt trevlig fest! Söndagen gick då mest åt till att vila upp sig inför den stundande veckan... :)

Igår var jag på vattengympa å idag har jag varit på massage... Snacka om friskvård! :) Fick låna en "spikmatta" som jag ska prova... Dom sägs ju vara så himla bra, så det kan ju vara bra å prova! Har även varit inbjuden på middag till "min familj" idag... Alltid lika trevligt att få sällskap å färdig mat! Å så fick jag ju mysa me killarna oxå! :)

Nu återstår i stort sett bara att se den där nya serien som ska börja på 4:an, Maria Wern - Främmande fågel... Har läst boken å den tyckte jag i alla fall var bra! Sen ska jag SOVA!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0