Hösten är här...

Av någon anledning upptäckte jag idag att trädens blad var alldeles gula! Var ute med barnen och började titta på träden å insåg att det fanns då inte många blad som var gröna längre... Men då är det ju slutet på september oxå...

En annan sak som bevisar att hösten är här är att jag varit till frissan... :) Som ni förstår sker inte det alltför ofta... (det var väl i april senast.  :O)Nåväl nu var det dags igen å eftersom hösten är mörk, så blev även jag mörk i håret! Blond MÅSTE man få vara på sommaren, men på hösten kan man va lite mörkare... Klippte dessutom av mig säkert 15 centimeter av håret oxå! Å så blev det lugg igen... Känner mig riktigt nöjd... Det ska ju kännas att man varit till frissan, eller hur?! :D Vi får väl se vad barnen på jobbet säger, de brukar ju säga "sanningen"! :)

Idag damp den ner... Inbjudan till min kusins bröllop! Ser fram emot att få besöka iskyrkan i Jukkasjärvi å få vara med på deras stora dag å bevittna det "heliga äktenskapet"... :) Nu är det ju rätt länge dit, eftersom bröllopet sker i början av mars, men då har man något att se fram emot... :)

Nu inser jag att klockan är alldeles för mycket för å sitta här å uggla... Ska ju upp strax efter 6...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0