Hemma i byn!

Beslutade mig efter många om å men att åka upp till byn i alla fall... Kände mig trött å förkyld, men tänkte att det nog inte blir värre av lite "lantluft"... :) Så jag åkte upp med min bror på fredag eftermiddag...

Dagen idag har gått åt till att vara å se på fotboll i värsta ovädret... Om det då bara hade regnat, men det skulle ju blåsa halv storm oxå! Nåväl vad gjorde väl lite regn å kyla när man fick se grabbarna i OAFF vinna med 5-1 och spela sig till kval för eventuellt spel i div 2 nästa säsong?! Det har dom verkligen gjort bra! Med tanke på att laget sällan tränar tillsammans är det ju en närmast heroisk insats! :) Bara å önska dem lycka till!

Efter hemkomsten från fotbollen som bidragit till att man var blöt å kall beslutade jag mig för att det enda som faktiskt kunde få mig varm, var att bada bastu! Så jag värmde utebastun å efter ett bastubad var man faktiskt varm igen! Kan dock inte påstå att det var så skönt att sitta i "bastukammaren" å svalka sig, för där var det inte varmt! Med bara ca 5 grader ute, är det inte varmt där kan jag säga!

Kvällen har gått till att se film med mamma å Linda. PS. I Love You har vi sett! Faktiskt helt okej film! Å det var ju sannerligen min filmgenre, eftersom det var en romantisk komedi! Jag gillar ju såna filmer med lyckliga slut! Man måste ju få tro att världen är romantisk, eller hur?! :)

Nu är det mer eller mindre natt, så nu återstår bara att borsta gaddarna å sluta sina blå... Imorgon hoppas jag på bättre väder!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0