Hela helgen har gått...

Alltså, jag kan bara konstatera att jag behöver fler timmar på mitt dygn!! Nu är det redan söndag kväll och det känns som om jag inte ens hunnit med att helgen varit... Imorgon ska man arbeta igen... Jag trivs ju på mitt jobb, så söndagarna är numera INTE förenade med ångest, tack å lov!

Så, vad har jag pysslat med i helgen då... Vaknade på lördag morgon å hade en massa energi... Hade ju sovit mina regelrätta 8 timmar när klockan var strax efter halv åtta, och jag kände mig faktiskt utvilad! Passade på att gå ner i tvättstugan å hade en himla tur, för ingen hade bokat tid på hela dagen! Alltså fick jag tvättat allt jag hade! (och det vill inte säga lite... VARFÖR ska jag alltid vänta så länge med att tvätta?! Kanske för att mitt dygn har för få timmar! :D) Under tiden pratade jag med Camilla å vi bestämde oss för en tur till stan där vi åt lunch på Dagobert och kollade på modevisningen som deltagare i FUB var med i... Nu är det ju så att när man är med C på stan kommer man inte hem utan att ha handlat... Jag brukar säga att hon är min personliga shopping-coach! :) En bra sådan oxå, för hon säger när saker inte passar!

Efter stadsbesöket var det dags för fotbollsmatch! Åkte dit med Linda å Nelly... Man kan inte direkt säga att det var en match som imponerade... OAFF förlorade, tyvärr, med 2-0... Märktes att laget hade borta flera spelare... Nu åkte de ner ett snäpp i tabellen och ligger på kvalplats till division 2 å det är ju riktigt bra det me!

Hemma från fotbollen blev jag bjuden på middag hos "min familj"! Kan inte annat än säga att jag har det riktigt bra emellanåt! :) Tackar för god middag å trevligt sällskap! Hade vissa fnissattacker med Lisa som hennes käre make inte alltid förstod! :) Vi hade ju skoj i alla fall!

Efter den trevliga middagsvisiten, var det dags för bio... Jag å Camilla hade bokat biljetter till ARN - Riket vid vägens slut. Faktiskt riktigt bra! Jag har ju läst (eller lyssnat) på böckerna, men det är nåt år sedan, så jag hade inte riktigt koll på handlingen... Å när jag kom ut från bion kändes det som om sista boken slutade annorlunda... Men troligen kommerjag ihåg fel... Måste ta reda på det!

Söndag... Då kan man ju lätt känna sig slö å tänka att helgen redan är slut... Men inte jag! (fattar dock inte vad som flygit i mig... Hoppas bara energin håller i sig lääääänge!) Gick med Linda å Nelly på promenad å efter det gick jag över till min bror på besök... Vet inte när jag senast varit dit! (eftersom vi då bor så oerhört långt ifrån varandra oxå...) Medan jag satt där å samtalade med Linda (D for till byn) kom jag på att jag nog borde putsa mina fönster... Sagt å gjort! Tog tag i det genast när jag kom hem! Under den tiden ringde Lisa å påminde mig om att vi var bjudna på surströmmingsmiddag hos M&K... Trevligt, trevligt! Å dessutom RIKTIGT gott! Väl hemma igen hängde jag upp gardiner... Å nu ska man ju snart sova igen! :)

Det var den helgen det! Tack alla vänner för det trevliga sällsakpet i helgen! Nu har jag massor av positiv energi att ha användning för under veckan!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej! Va skoj att du börjat blogga! Man kan liksom hänga med fast man är så långt borta! Har oxå haft mina funderingar på att börja, jag skulle ju i af ha tid till det! :) Låter som att du haft en trevlig å händelserik helg men runt dig händer det väl alltid saker?! :) Borde ta mig neråt landet snart å i annat fall så hör av dig när du kommer till byn.. Saknar dig! Kram!

2008-09-08 @ 15:53:04
Postat av: Cecci

Hejhej!

Taco middag vore ju väldans trevligt! Vi får planera in det snart.

Tyvärr kan jag inte komma på din fest den 4/10 eftersom jag jobbar kväll då... typiskt...

Nåväl, vi får höras om taco´n.

Kramisar

2008-09-08 @ 19:38:43
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0