Ett gott skratt förlänger livet!

Då var även denna arbetsvecka till ända! Hur fort kan det gå egentligen?! Nyss måndag å nu fredag igen! Det är visst som alla säger att tiden går fortare ju äldre man blir!

Har nyss pratat med min goda vän C i telefon å det är länge sen jag skrattat så mycket! Om det är som det sägs att ett gott skratt förlänger livet, så har jag då förlängt mitt liv med många år ikväll! :) Vi hade tok-roligt åt allt, så där som man bara kan ha när man är en aning för trött för att hjärnan ska fungera normalt... Å har man dessutom "tjall" på linjen så man måste ringa upp den andra typ TRE gånger för att det bryts, så blir det lätt kul! Kan säga att HALLÅ var ett ofta använt ord under detta samtal! Tack kära vän för att du finns!

Nu ska jag återgå till min "lakritskonfekt" som nästan fått mig illamående redan å sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda!

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Cecci

Hejhej!

Välkommen till bloggträsket ;). Vad kul att du också börjat blogga. Hoppas allt är bra med dig, det är ju som ett tag sen sist... Kramar i massor!

2008-09-06 @ 17:53:45
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0