Onsdag, onsdag, onsdag...

Hah! Onsdag igen! Nu har man återigen avverkat mer än halva arbetsveckan... Är faktiskt hyfsat lugnt på jobbet, då vi har flera sjuka... Men jag känner att det behövs! Är rätt sliten själv oxå, så då är det bra att det inte är såååå många barn i alla fall... Idag har vi tagit en promenad å tittat var några av barnen bor, de tycker det är så kul att få visa upp sina hus för alla! Sen på lunchen tog jag två barn i vagn å promenerade bort till en annan förskola där jag jobbat för å lämna kataloger till dom... Fick mig lite extra motion med tvillingvagn att skjuta på! :)

Sitter just nu å väntar på att vi ska bege oss till Moster B för att fira hennes födelsedag lite i förskott... Tänkte passa på idag då jag troligtvis ska bege mig på vattengympa imorgon kväll... Om någon ska dit vill säga... 

Igår hade jag fin-främmande i form av Lisa å alla grabbarna! Bjöd dem på middag, något så lyxigt som korv å makaroner! :) Det är som mysigt att träffa killarna! Å nu är det kul att höra alla kommentarer! Man får ju dra på munnen mer än en gång... Men det är ju bara det att för dom är det ju helt allvarligt, så man får försöka å låta bli att skratta högt... :) Har dok lovat den äldsta i sällskapet att vi ska gå på stan å köpa "läx-böcker" till honom... Kanske 15 stycken så dom inte tar slut, som han själv sa! :) Så det kanske är det vi ska göra i helgen...

Nu är det dags att göra sig redo för avfärd! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0